FANDOM

Odd'un 1. Sezonda tek gücü ve süperbilgisayarın yeniden başlatılması sonrası silinen gücü.

AçıklamaEdit

Sezme Odd'un 1. Sezonda güçlerinden biriydi. Kısa bir süreliğine bazı olayların geleceğini gösteriyordu. Bu güç hiç bilmeden oluyordu ve birkaç saniye sürüyordu. Odd bunu kontrol edemiyordu ve nadiren aktif oluyordu. Kontrol edildiğine ise Odd gardını kaybediyordu bu da onu savunmasız hedef yapıyordu.

İlk ani görmesinde Teddygozilla bölümünde Aelita'yı vadiden dijital denize düştüğünü gördü, ondan sonra Cruel Dilemma  bölümünde Yumi'nin dijital denize düştüğünü gördü. Odd ondan sonra The Girl of the Dreams bölümünde Ulrich ile Aelita'yı ararken ani görme ile Aelita'nın Gardiyan tarafından yakalandığını gördü. Bundan biraz zaman sonrası Laughing Fit bölümünde Dağ Sektöründe Aelita'ya labirent yolunu bulmasında yardım etmiştir ve güç bu bölümde son kez kullanılmıştır.

Triple Trouble bölümünde gücün aslında Jeremie'nin sistemi yeniden başlatırken yanlışlıkla silindiği belirtilmiş ve Jeremie'ye göre gereksiz olduğu için asla yeniden programlanmadığı söylenmiştir. Muhtemelen bu ani görmeler onu savunmasız yaptığı için silindi.

Kullanıldığı ZamanlarEdit

1. Sezon

  • Teddygozilla
  • Cruel Dilemma
  • The Girl of the Dreams
  • Laughing Fit (Son Kullanım)