FANDOM

Get Ready to Virtualize oyunu Nintendo DS için Game Factory ve DC Studios tarafından üretilmiştir. 15 Mayıs 2007'de Amerika'da çıkmıştır. Avrupa'da 16 Kasım 2007'de ve Avustralya'da ise 14 Haziran 2007'de çıkmıştır.

Oyun ilk üç sezon hakkındadır.

Code Lyoko Get Ready to Virtualize

OynanışEdit

Oynanış biçimi iki tür bölümlere ayrılmıştır. Dünya'da geçen bölümler 2D, dünyada kısacası dizideki gibi eşyaları buluyorsun, karakterlerle konuşuyorsun ve hikaye için birkaç yere gidiyorsun. Lyoko bölümleri 3D, amaca ulaşmak için canavarlarla savaşıyorsunuz. Lyoko'da yarış bölümleri ve boss bölümleri de var. Lyoko ve Dünya yerlerinde puzzlelar olabiliyor. (Oyunda bu Hacking olarak geçiyor) Oyunun hikayesi kısacası dizinin aynısı diyebiliriz, birinci sezon, ikinci sezon ve yan bölüm olarak üçüncü sezonda dahil. Oyunda bütün sektörlere gidebiliyorsunuz; Orman Sektörü, Çöl Sektörü, Buz Sektörü, Dağ Sektörü ve Carthage.

KarakterlerEdit

Ulrich, Odd, Yumi, Aelita ve Jeremie (Dünyada) olarak oynayabilirsiniz. Grubun güçleri kısacası dizidekine benzer fakat oynanış biçimi için bazı değişiklikler yapılmıştır. Örnek olarak Odd artık Enerji el bombaları atabiliyor. Aelita'nın da canavarlara hasar veren ve kendisini korumak için kalkanı var. Lyoko Savaşçıları'nın oyunda özel güçleri ise Süper Koşu, Telekinesis, ve Kedi Tırmanışı ama belirli yerlerde kullanılabiliyor.

Aelita'nın Yaratıcılık gücü Yükselme gücü ile değiştirilmiştir. Oyunun son bölümündeki boss ise tek bilinen Scorpion adlı canavar.

YeteneklerEdit

AelitaEdit

YumiEdit

  • Telekinezi
  • Gelişmiş Denge

UlrichEdit

OddEdit

  • Kedi Tırmanışı
  • Kedi İcrası
  • Kalkan

SilahlarEdit

HikayeEdit

Oyun toplam 15 bölüme bölünüyor.

Chapter 1Edit

Bu bölümde dünyada Ulrich karakteri ile oynuyorsunuz, Lyoko'da ise bütün 4 karakter ile oynayabiliyorsunuz. Bu bölüm eğitim amaçlı Lyoko'da çöl bölgesinde geçiyor.

Chapter 2Edit

Bu bölümde dünyada Jeremie olarak oynuyorsunuz ve Lyoko'da ise Ulrich, Odd ve Aelita olarak oynuyorsunuz. Bu bölüm Orman Sektöründeki Lyoko sahneleri ile "Seeing Is Believing" bölümü üzerine dayanmıştır.

Chapter 3Edit

Bu bölümde dünyada Odd olarak oynuyorsunuz ve Dağ Sektöründe ise Odd, Yumi, Aelita olarak oynuyorsunuz. Bu bölüm "Satellite" bölümüne az çok dayanmıştır.

Chapter 4Edit

Bu bölüm "Plagued" bölümüne dayalıdır. Dünyada Yumi, Lyoko'da ise Aelita ve Yumi'yi Çöl Sektöründe kullanabilirsiniz.

Chapter 5Edit

Bu bölüm "Log Book", "The Girl of the Dreams" ve "Claustrophobia" bölümüne karışık olarak dayalıdır. Dünya'da Ulrich, Lyoko'da ise Odd ve Aelita'yı Dağ Sektöründe kullanabiliyorsunuz.

Chapter 6Edit

Bu bölümün başlangıcında saldırı önceden olduğu için çoktan Lyoko'dasınız. Bu bölüm "Ghost Channel" üzerine dayalıdır. Başta Yumi, Odd, Ulrich ve Aelita Orman Sektöründe oynanılabilir. Ondan sonra dünyada baş karakter Yumi'dir. Sonunda ise hiç canavar olmayan sadece platform bulunan buz sektöründe sadece Aelita oynanılabilir.

Chapter 7Edit

Bu bölüm ise biraz "Holiday in the Fog" içerir ve "Code: Earth"  bölümü ile denktir. Dünyada kullanılan karakterler başta Yumi ondan sonra Odd karakteridir. Lyoko'da ise Odd, Aelita, Ulrich ve Yumi hepsi oynanılabilirdir. Bu bölümde hem Dağ Sektörü hemde Orman Sektörü kullanılmıştır.

Chapter 8Edit

Bu bölüm "New Order" bölümüne dayalıdır.

Chapter 9Edit

Bu bölüm "Uncharted Territory" bölümüne dayalıdır.

Chapter 10Edit

Bu bölüm "Mister Pück" bölümüne dayalıdır fakat Lyoko'da Carthage bölümünde Yumi ve Aelita oynanılabilir karakterlerdir, başı ise Yumi Overwing aracı ile Orman Sektörü yarış bölümüdür.

Chapter 11Edit

Bu bölüm "Missing Link" bölümüne dayalıdır.

Chapter 12Edit

Bu bölüm "Déjà Vu" bölümüne dayalıdır. Dünyada Aelita ile oynuyorsunuz ve Lyoko'da Carthage bölümünde Aelita oynanılabilir karakterdir ondan sonrada Aelita'yı kurtarmak için Odd, Ulrich ve Yumi oluyorsunuz.

Chapter 13Edit

Bu bölüm "Franz Hopper" bölümüne dayalıdır.

Chapter 14Edit

Bu bölüm "The Key" bölümüne dayalıdır ve başında ise biraz "Revelation" bölümü ile.

Chapter 15Edit

Bu bölüm aşağı yukarı "Straight to Heart" bölümüne dayalıdır.

HilelerEdit

X.A.N.A. Ulrich ile oynamak

  1. Profil seçme yerine gidin.
  2. L ve R tuşuna basılı tutmaya başlayın.
  3. Basılı tutarken Yukarı, Sol, Sağ oklarına basıp sonra X ve Y tuşuna basın sırayla.
  4. L ve R tuşunu bırakabilirsiniz. Eğer ses duyduysanız hile başarılı olmuştur.

Her şeyin kilidini açma ve ölçüleri doldurma

  1. Lyoko bölümüne girin.
  2. Oyunu START tuşu ile durdurun
  3. Sırayla oklardan Yukarı, Yukarı, Aşağı, Aşağı, Sol, Sağ, Sol, Sağ okları şekilde basıp ve B, A tuşlarına bastıktan sonra START tuşuna basın.